niedziela, 23 grudnia 2012

Życzenia z Polski


 

Naprawdę doznałem lekkiego szoku, gdy obejrzałem powyższy filmik. Nie ukrywam, że sprawił mi wielką przyjemność i ogromną radość. Trochę się też wzruszyłem. Bardzo Wam kochani dziękuję za okazaną mi w tej nietypowej formie waszą życzliwość i pamięć. Cieszę się, że mogłem popatrzeć na wasze radosne i uśmiechnięte twarze (promieniujące uśmiechem oblicze Kamila sobie wyobraziłem). Zawsze to mi się w Was bardzo podobało, że jesteście tacy naturalni, pogodni i zazwyczaj bardzo radośni. Trochę mi tu brakuje kontaktu z żywą i dynamiczną wspólnotą, której sensem istnienia jest poszukiwanie dróg do bardziej osobistego doświadczenia Boga. Odwzajemniając wasze serdeczne  życzenia, które w waszym imieniu złożył ksiądz diakon Zbyszek (zresztą w swoim, jakże charakterystycznym dla niego stylu), chciałbym Wam życzyć, byście w tych dniach poczuli bliskość Emmanuela. Niech ona będzie dla was źródłem radości, nadziei i odwagi w świadczeniu o tym, co prawdziwe i dobre. Emmanuel znaczy „Bóg z nami”, więc „jeśli Bóg z nami, któż przeciwko nam”? Jeszcze raz dziękuję za pamięć. Przekażcie ode mnie najlepsze życzenia również swoim rodzicom i rodzeństwu. Merry Christmas!